پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت (34 اسلاید)

دسته بندي : پاورپوینت » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت (34 اسلاید)
اصل اول: تمركز بر مشتري (Customer Focus
اصل دوم: رهبري در مديريت (Leadership
اصل سوم: مشاركت كاركنان(Involvement of people
اصل چهارم: رويكرد فرايندي (Process approach)
اصل پنجم: رويكرد سيستمي به مديريت (System approach to management)
اصل ششم: بهبود مستمر (Continual improvement)
اصل هفتم: تصميم گيري بر مبناي واقعيت ها (Factual approach to decision making)
اصل هشتم: ارتباط سودمند و دوطرفه با تامين كنندگان (Mutually beneficial supplier relationships )
....................................................
اصل اول: تمركز بر مشتري(Customer Focus)
هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند.
تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي بازار و در نتيجه افزايش سود سهام و سهم بازار براي سازمان خواهد شد.
رضايت مشتريان با افزايش اثربخشي بكارگيري منابع سازمان، افزايش يافته و بهبود وفاداري مشتري به سازمان باعث ماندگاري در تجارت مي گردد.


دسته بندی: پاورپوینت » مدیریت

تعداد مشاهده: 8334 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:333 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252